2 mars 2014

Trevligt i Göteborg..?! NEJ!

En helhelg i Göteborg med Göteborg horseshow tillsammans med flickvännen slutade med att, när vi skulle hämta sakerna i bilen på kvällen för att checka in på hotellet, mötas av en sönderslagen bakruta på bilen som var två väskor fattigare. Skitkul, hoppas dom är nöjda med att leka med våra ipads och kläder vi skulle haft under dagens horseshow.

Folksam vägrade att hjälpa oss på något sätt så det enda vi kunde göra var att säga till hotellet att vi inte kunde ta rummet för att vi inte vågade lämna bilen i detta skick över natten.
Så istället för en skön helg med hotell på Clarion Hotel Post och två dagar på Göteborg horseshow så blev det en dag och en trasig bil för att sen åka hela vägen hem inatt istället för att sova på hotel och må gött. Folksam ska få äta skit för att inte ge oss hjälp med någonting.

Träffade en kollega från annat väktarbolag utanför hotellet som jag fick en tejprulle av så att jag fint kunde tejpa bakrutan åt oss iallafall.

Tack och hej och bajspastej till alla bögiga tattare i Göteborg. Hoppas att ni dör en långsam och smärtsam död när ni rotar i våra väskor.

Mvh Anders

Skickat från min iPhone, för den hade jag i fickan med mig era jävla tattare!

2 kommentarer: